O strategie de marketing și vânzări de succes va depinde de specificul afacerii, industriei și a pieței țintă. Cu toate acestea sunt câteva linii directoare pentru crearea unui plan de marketing și vânzări de success:
Înțelegerea pieței țintă
Dezvoltarea unei identități puternice de brand
Setarea unor obiective clare
Utilizarea unor canale multiple
Personalizarea abordării
Crearea unui conținut captivant
Crearea de relații
Măsurarea eforturilor. KPIs pot ajuta și optimiza afacerea
Tehnologia poate juca un rol semnificativ atât în marketing cât și în vânzări, în acest sens un CRM poate fi de mare ajutor
Descoperă beneficiile oferite de o echipă de experți în marketing și vânzări. Cu accent pe extinderea vizibilității brand-ului, generarea creșterii vânzărilor și atragerea de clienți noi, serviciile noastre sunt concepute pentru a obține rezultate optime.: Serviciile noastre în domeniul marketingului și vânzărilor sunt:
Cercetare de piață
Strategie generală și consultanță
Strategia de vânzări
Branding și design
Conținut de marketing
Search engine optimization (SEO)
Campanii prin e-mail
Campanii Google
Campanii YouTube
Campanii Instagram
Campanii Facebook
Campanii TikTok
Branding-ul unei companii este assetul său, iar companiile ar trebui să aibă grijă să-l protejeze. Brandingul poate fi folosit pentru a crea o conexiune emoțională cu clienții, ceea ce poate duce la loialitate și succes pe termen lung din partea acestora. Aceasta implică dezvoltarea unui aspect general, care să fie folosit în materialele de marketing, ambalaje și chiar elemente recognoscibile în aspectul fizic al companiei.
O strategie eficientă de brand oferă direcție pentru toate aspectele unei afaceri și ajută la crearea unei identități care diferențiază compania de concurență din domeniu. O strategie de brand clar definită va ajuta la luarea unor decizii cu privire la orice, de la numele companiei și logo, până la campaniile de marketing și designul site-ului.
Brandingul este arta de a construi o identitate puternică și distinctivă pentru un brand, care să-l diferențieze de concurență și îl ajută să fie recunoscut și amintit de clienți de pe piață.
Un branding eficient ajută la construirea echității unui brand, tradusă prin valoarea pe care un brand o oferă unui produs sau serviciu, dincolo de beneficiile sale funcționale. Brandurile puternice sunt capabile să genereze prețuri mai mari, să creeze loialitate față de clienți și să aibă succes pe termen lung.
Brandingul implică o gamă largă de activități, inclusiv tagline și sloganuri, alegerea culorilor și fondurilor pentru identitatea brand-ului, dezvoltarea unui ghid și crearea unei personalități și a unui tone of voice. De asemenea, implică dezvoltarea unei strategii de brand, care include definirea publicului țintă, poziționarea brandului pe piață și crearea unei propuneri de valoare unică, care rezonează cu clienții.
Conceptul de branding
Copywriting și conținut
Sisteme de design
Grafică & infografice & ilustrații
Producție Foto & Video / Prelucrare
Animații 2D & 3D & Motion Design
PARTENERII NOȘTRI
Colaborăm cu companii de top din diverse industrii pentru a furniza soluții inovatoare de consultanță și management al afacerilor care conduc la succes.
DIGITAL AGENCY
Wavertise este o agenție care de peste 6 ani lucrează cu companii pentru a le construi și îmbunătăți prezența în piață prin produse și servicii digitale precum: branding, marketing și dezvoltare web.
SOFTWARE SOLUTIONS
Raisis Software crează sinergie între resursele umane și resursele digitale din compania ta. Folosind soluțiile lor digitale personalizate, puteți eficientiza procesele interne ale companiei dvs.
ALTE SERVICII
Misiunea noastră este să lucrăm cu companiile pentru a descoperi cea mai bună versiune a lor în vederea îndeplinirii scopului lor în afaceri, după care ajutăm la obținerea unui nivel cât mai ridicat de performanță.